USAHAWAN SNEK HALAL DI PERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA. PRODUK TANPA MODAL.



Assalamaualaikum , saya mencari para2 usahawan muslim khususnya untuk meniaga produk snek contoh seperti keropok roda . Produk snek ini dikilangkan di mesir . produk berbentuk raw pellet dan mempunyai ketahanan sehingga 5 tahun @ sebelum/tanpa goreng. Saya mengalakkan usahawan2 yg benar benar memerlukan produk dan mempunyai kesungguhan untuk merubah pendapatan ke lebih berpendapatan tinggi .

syarat syarat -
** JUJUR DAN AMANAH PENTING**.
1. BOLEH AMBIL DAHULU PRODUK TANPA BAYARAN . BAYAR SETELAH HABIS TERJUAL ATAU STOK KURANG.
2. Kena ambil sendiri produk saya di banting selangor
3.usahawan individu boleh mula dengan 50kg hingga 100 kg
4. usahawan status syarikat boleh mula dengan 100kg -300 kg
5.salinan i.c
Itu sahaja .berminat boleh wasap saya di 0108858373 zaid
utk kenali produk boleh lawat blog saya di www mukmingoods blogspot my
@ Fb pages Mgoods
semoga dapat di share kan pd sahabat2 yang memerlukan..
Wassalam.

Comments