Projek Bina Usahawan dan Jutawan IKS - Snek, Kerepek dan Makanan Halal









Projek Bina Usahawan dan Jutawan IKS - Snek, Kerepek dan Pelbagai Bantuan Khidmat Sokongan.
Assalamaulaikum dan Salam Sejahtera ,
Anda mencari peluang Perniagaan yang Murah , Mudah dan senang Dijual dan menjadi Perniagaan Utk Legasi Anda pada suatu masa kelak.
Selain dilantik ,menjadi Syarikat pemasaran Antarabangsa yakni Syarikat Al mounajed Foods Industry yang berpangkalan di Giza Mesir untuk Pasaran Malaysia,
Mgoods Marketing ( Sale & service ) amat berbesar hati kerana di pilih untuk menjalankan kerja kerja pemasaran dan perkhidmatan bagi Syarikat 2 Usahawan Iks di seluruh Malaysia . InsyaAllah , kami sedia membantu dan bersama sama menaikkan taraf kualiti makanan halal dan ekonomi Usahawan 2 islam khususnya Usahawan IKS yang terlibat didalam bidang Industri Makanan di Malaysia.
Kami sedang bergerak untuk memula kan Rangka pemasaran dan kami amat berbesar hati jika ada Usahawan usahawan IKS islam sudi bersama sama berkerjasama dan menyokong Usaha kami dalam mengembangkan perniagaan Snack Pellet dan dimasa yang sama , mengembangkan Produk Buatan Muslim halal di Malaysia dan insyaAllah , bakal bersama sama menembusi Pasaran Luar Negara bersama sama kami pada satu masa kelak.
Jika anda berminat untuk mendapatkan SAMPLE Percuma , sila Wassap ( fast respon )/mesej /Call kami di talian berikut :
013 392 3092 Mr.Zaid atau 017 678 2 678 Puan Aida .
Semoga terjalin silaturrahim dan berjemaah menjana ekonomi Ummah. amiin
Fb : Awidz Mgoods Zaid
Fb Pages: AwidzM3
Jom Join kami..p/s -jangan lupa . kami juga pembuat dan pengilang serbuk perisa halal buatan bumiputera Islam Malaysia.
Kami juga ada panel Pakar di dalam industri Makanan untuk pelbagai sektor seperti pertanian , pembinaan Usahawan , kejuruteraan Mesin makanan ,
Usahasama dengan Universiti Tempatan dan pelbagai tajuk yang berkaitan dengan Makanan Halal .
InsyaALLAH..kami sedia membantu mengikut kepakaran masing masing

Comments