Al Mounajed Foods Snacks Pellet


Assalaaualaikum dan Salam Sejahtera ,
AlMounajed Foods Industries merupakan sebuah kilang pengeluar produk makanan yang berupa Pellets chips yang bertempat di Mesir. Pengeluaran produk dalam skala 1500 ton sebulan untuk di pasarkan di Rantau Arab dan Eropah . Kini Al mounajed mengembangkan sayap perniagaan mereka ke Rantau Asia sebagai menyahut seruan Fardu Kifayah dan meningkatkan kualiti produk dalam persaingan bersama Produk keluaran bukan Islam .

Mgoods Marketing ( Sale & service ) amat berbesar hati kerana di pilih untuk menjalankan kerja kerja pemasaran dan perkhidmatan bagi Syarikat  2  Usahawan Iks di seluruh Malaysia . InsyaAllah , kami sedia membantu dan bersama sama menaikkan taraf kualiti makanan halal dan ekonomi Usahawan 2 islam khususnya Usahawan IKS yang terlibat didalam bidang Industri Makanan di Malaysia.
Kami sedang bergerak untuk memula kan Rangka pemasaran dan kami amat berbesar hati jika ada Usahawan usahawan IKS islam sudi bersama sama berkerjasama dan menyokong Usaha kami dalam mengembangkan perniagaan Snack Pellet dan dimasa yang sama , mengembangkan Produk Buatan Muslim halal di Malaysia dan insyaAllah , bakal bersama sama menembusi Pasaran Luar Negara bersama sama kami pada satu masa kelak.
Jika anda berminat untuk mendapatkan SAMPLE Percuma  , sila Wassap/mesej /Call kami di
013 392 3092 Mr.Zaid atau 017 678 2 678 Puan Aida .
Semoga terjalin silaturrahim dan berjemaah menjana ekonomi Ummah. amiin

https://www.facebook.com/Mukmingoods?hc_ref=ARTA3Z5aYGET066_jLCNaGnO20LRGEGknRn5q_csEnrj5rX7b6luIKY800JHzM75URs&pnref=story

Comments