KAEDAH MUDAH dan MURAH ANAK PINTAR MEMBACA BAWAH UMUR 5 TAHUN


Kaedah Mudah untuk mendidik anak anda menjadi anak yang pintar cerdas dan pandai membaca sejak kecil disini..

Assalammualaikum & salam sejahtera   ..
Berita baik  buat ibu-ayah serta bakal ibu mahupun ayah

Boleh dikatakan, hampir semua ibu-bapa inginkan anak mereka menjadi anak yang pintar dan cerdas. Namun, seringkali, tanggungjawab untuk mendidik anak itu, diserahkan bulat-bulat kepada pihak penjaga, nursery, guru tadika dan kadangkala ada juga yang menyerahkannya kepada orang gaji.

Sebenarnya, untuk menghasilkan anak yang pintar, terdapat beberapa teknik dan formula yang boleh digunakan, ia sebenarnya bermula dari sejak anak tersebut di dalam kandungan lagi.

Namun begitu, untuk ibu-ibu yang sudah melahirkan anak, usah risau, ianya masih belum terlambat untuk membentuk anak-anak anda untuk menjadi anak yang pintar dan cerdas.

Tahukah anda Rahsia Orang Yahudi menjadi Pintar...Rahsia nya adalah MEMBACA selain menjaga pemakanan mereka . Mereka lah Orang Orang Yang Engkar dan Derhaka tetapi mereka lah PenGamal Sunnah yang Tegar ..



Ramai Ibu-Bapa Kini, Mendidik Anak Mereka, Sepertimana "Ibu-Bapa Mereka Dahulu" Mendidik Mereka..

Zaman sudah berubah, dulu anak-anak yang berumur 4-6 tahun, banyak bermain nyorok-nyorok, kejar-kejar, cakar ayam, teng-teng dan sebagainya.. tetapi kini, anak-anak yang berumur 3 tahun pun sudah ada ipad/tablet sendiri.

Pesan Saiyidina Umar R.A "Didiklah anak-anakmu mengikut zamannya.."

Saya masih ingat lagi, sewaktu saya kecil dahulu, saya mula belajar membaca sewaktu saya darjah 1 (umur 7 tahun), masuk darjah 2 (umur 8 tahun), barulah saya pandai membaca dengan agak lancar, ianya adalah normal pada waktu itu. Boleh dikatakan, semua rakan-rakan sekelas saya hanya pandai membaca selepas masuk darjah 2.

Ianya sangat berbeza dengan anak-anak zaman kini, pada umur 6 tahun, sebelum masuk darjah 1, mereka mestilah sudah pandai membaca. Jika tidak, mereka akan ketinggalan. Tambahan lagi, pada zaman ini, persaingan adalah sangat sengit. Semua ibu-bapa mahukan yang terbaik untuk anak mereka.

Jadi, beruntunglah anda yang menjumpai website ini!

Saya tidak menjanji kan bulan dan Bintang untuk anak anda tetapi percaya lah..jika anda mengikuti langakah langkah  yang saya berikan , InsyaALLAH..anda sudah Pasti terkejut melihat Hasilnya..Ini bukan dongengan atau satu eksprimental tetapi ini adalah kaedah yang paling Asas , mudah dan murah...

Tak percaya..saya minta anda sebulan untuk buktikan kaedah ini ..Yang Paling Penting anda sebagai Ibubapa kena iklhas dan berusaha sedikit untuk menerapkan kaedah yang saya beri ini..ok..janji yer...:))
Pengarang  amat berharap supaya Peluang ini di gapai dan disebarkan kepada semua umat Islam dan khususnya untuk Umat Islam di Malaysia..

selanjutnya  klik disini..
http://bit.ly/PintarBaca

kaedah mudah dan murah untuk anak pintar membaca di bawah umur 5 tahun

Comments