AWIDZ BAKERS -PELBAGAI PILIHAN ROTI , AISKRIM OLE OLE DAN CUP KEK

 



Awidz Bakers merupakan seorang pengusaha IKS Dan Bakery HomeMade yang terletak di Banting , Selangor . AwidZ Bakers juga dikenali sebagai Awidz cookies dikalangan peminat peminat biskut hari Raya .---> www.awidz.blogspot.com

Awidz sentiasa mengambil kira tentang status pengunaan kandungan dalam makanan keluaran bukan islam khususnya melibatkan roti ,aiskrim dan kek . . oleh kerana itu , sejak 2 tahun ini , awidz telah meneroka alam pembuatan roti , aiskrim dan kek sebagai menyahut seruan produk halalan toyyiban sampai ketangan orang orang islam sendiri...untuk perhatian , awidz dulunya bermula sebagai seorang bakers sebelum menceburi bidang kerepek . Suami memang mempunyai pengalaman di hotel dan bakery .hanya pengalaman kecil tetapi amat berguna . Alhamdulilah.

Sambutan  amat mengalak kan dari tempahan  rakan rakan dari luar dan dalam daerah banting . kebanyakkan akan sentiasa menempah untuk sekian kali nya .
kini Awidz ingin mengorak langkah dengan memperkenalkan produk roti ,aiskrim dan kek untuk ditempah secara online .

Harga yang awidz berikan memang berbaloi dengan kuantiti dan kualiti produk, . Memegang konsep perniagaan secara islam yg telus , segala urusan jual beli akan di runding dulu bersesuaian dengan bajet dan permintaan pelanggan.

Awidz sedia menerima pelbagai tempahan majlis didalam dan di luar daerah banting.
insyaAllah , kami akan berikan harga , produk dan servis yang terbaik untuk anda.


whatsapp@telegram
0173066393 @017 3066399

Comments