KEREPEK UBI SAMBAL GORENG BUTTER

                    

   UBI SAMBAL GORENG BUTTER+MADU 


                      



        


Akhirnya , projek untuk membuat ubi sambal goreng butter ini telah siap sepenuhnya pada pukul 6.00 PM 31 ogos 2014.  Untuk membuat resepi ini menjadi  kenyataan bukan lah mudah kerana pihak kami telah membuat kontrak mengoreng ubi dan menyira ubi pedas untuk di ekspot ke Singapura , maka segala bentuk pembuatan dan pemasaran terpaksa melalui pihak syarikat yang berkenaan .

Alhamdulilah , sempena hari kemerdekaan Malaysia , kami telah mendapat keizinan untuk membuat dan memasarkan produk ubi sambal goreng melalui jenama kami iaitu MGOODS @ OLE OLE KAMPUNG

Produk  ubi sambal goreng butter ini adalah berasas kan kerepek ubi , cili ,garam ,gula , ikan bilis gred A ,bijan , kacang goreng dan butter . Tiada bahan pengawet dan pewarna yang di guna kan .Rasanya sedap dan rangup , sekata manis dan pedas , rasa bilis goreng terbaik ditambah  kacang yg di sangai dengan butter. semua peringkat usia boleh menikmati nya apatah lagi pengemar perisa pedas. Anda pasti menyukai nya....

Produk ubi sambal goreng butter ini boleh didapati dalam isian : 

1. 150 gram - rm.4.00 ( Trial Pack )
2. 300 gram - rm 7.00   Promosi 3 unit = RM19.00 !!!
3. 500 gram -  rm 13.00
4. 1 kilogram- rm 24.00
5. 3 kilogram- rm 70.00

Pos laju untuk trial pack dan 300gm pack adalah RM 6.50 W.Malaysia
POs Laju untuk trial pack promosi 3x300gm adalah RM9.50 W.malaysia
Pos laju untuk trial pack dan 300gm pack adalah RM 12.00 E..Malaysia




Kami amat meng alu alukan kepada sesiapa yang berminat untuk                                                       menjadi pemborong atau pengedar untuk produk ubi sambal goreng butter istimewa ini . Produk ini boleh mendatangkan sumber pendapatan yang berpanjangan kerana kualiti ubi terbaik ( ubi gred A special ini ditanam  hanya untuk produk eksport sahaja ) , harga murah berbanding produk sambal yg lain , sumber terus dari kilang kami , amalan  produksi berasaskan  HALALAN TOYYIBAN dan sokongan pemasaran yang berterusan . amin.

Kami juga bersedia menerima tempahan dalam kuantiti yang besar seperti katering , Majlis dan pelbagai aktiviti keramaian . Sedia menerima tempahan dalam bentuk Bundle , Container Box atau berunding dengan kami untuk kaedah dan Harga terbaik !!


baker tray 5 kilogram





30 kilogram
50 kilogram




















Sila hubungi kami secara email di m3niaga@gmail.com untuk permintaan sebagai pengedar atau whatsapp kami ( 017-6782678) alamat email anda untuk kami menghantar senarai harga pemborong @ pengedar .Terma dan syarat amat mudah dan menjamin kedua dua belah pihak .
Segala kerjasama amatlah di hargai dan semoga beroleh keberkatan .amin.
0176782678

                        tanpa pengawet , tanpa pewarna




150 gram trial pack







1 Bundle 3 kilogram


Comments